
Nesine 2. Lig play-off finalinde Muşspor’u yenerek 18 yılın ardından 1. Lig’e yükselen Mardin 1969 Spor’un bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.
Kulüpten yapılan açıklamada, Trendyol 1. Lig’e yükselen kırmızı-lacivertli ekibin bayrağının Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldığı belirtildi.
Açıklamada, “Şanlı bayrağımız iki gün boyunca Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacak.” ifadelerine yer verildi.


Yorumlar kapalı.